آرشیو اردیبهشت ماه 1403

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

پزشک متخصص زنان

۰ بازديد ۰ نظر

 

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دنتیست کامیونیتی (لطفا با کلیک بر روی مقاله بالا) لطفا از سایت ما دیدن کنید.

اخبار دندان پزشکی

شما خصوصیترین مسائل و وقایع زندگی خود، مثل مسائل جنسی، بیماری ها و بدن خود را با پزشک تان در میان خواهید dentalguide.ir - http://dentalguide.ir - گذاشت. خانم ها در سنین پس از یائسگی استعداد ابتلا به بسیاری از سرطان های زنان به خصوص سرطان های تخمدان در آن ها بیشتر است. با اینترنتی شدن جوامع امروزی این امکان به وجد آمده است که مسائل پزشکی و درمان انواع بیماری ها نیز در بستر خانه و بدون ایجاد ترس و خجالت از همراهان و غیره صورت پذیرد، شما خانم های عزیز می توانید با درخواست ویزیت متخصص زنان و زایمان در منزل به درمان مشکلات پیش آمده برای خود در این حیطه کمک کنید، بدون اینکه نیاز باشد یک همراه کنار شما، شما را تا مرکز درمانی حمایت کند، یا برای انجام این چنین درمان هایی نیاز باشد که در صف های طولانی پزشکان زنان و زایمان بشینید و یا در سطح شهر سرگردان شوید تا پزشک خوب زنان و زایمان خود را پیدا کنید!

اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی رسیدگی به امور مربوط به خدمات پس از فروش شرکتها و نگهداری وسایل پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و توانبخشی در مراکز درمانی کشور را بر اساس اصول و ضوابطی که برای این خدمات تدوین میکند، بر عهده دارد. پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی، داوطلبان باید یک دوره چهار ساله رزیدنتی در رشته زنان و زایمان را در یک بیمارستان آموزشی معتبر بگذرانند. اولین شرط لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص زنان و زایمان، داشتن مدرک دکترای پزشکی (MD) از یک دانشگاه معتبر ایران یا خارج از کشور است. تحصیلات دکتر زنان شامل یک دوره تحصیل در دوره پزشکی عمومی و پس از آن طی کردن دوره تخصص زنان و زایمان است. تبخال تناسلی، سوزاک و کلامیدیا بیماریهای مقاربتی رایج هستند که در اثر عوامل باکتریایی و ویروسی مختلف به وجود میآید. درآمد متخصصان زنان و زایمان به عوامل مختلفی از جمله تجربه، موقعیت مکانی و نوع اشتغال بستگی دارد.

دریابیم که چگونه برنده شدن خریداران و تأثیر فروش با پزشک زنان

آنها میتوانند به زنان در زمینههای مختلفی از جمله مراقبتهای قبل از بارداری، دوران بارداری، زایمان و بعد از زایمان کمک کنند. پزشک متخصص زنان به فردی می گویند که با تحصیل 7 ساله در دوره پزشکی عمومی و گذراندن چهارده ترم دانشگاهی در آزمون تخصص زنان و زایمان قبول شده و برای ادامه تحصیل حرفه ای و تخصصی خود تا دو سال دیگر نیز در این حیطه آموزش تکمیلی دیده و سپس با گذراندن دو سال دیگر در بالین بیماری های زنان و زایمان انواع مختلفی از مشکلات زنان را درمان کرده و خود را برای برطرف کردن بیماری های ناشی از زنان و زایمان آماده کرده است، پزشک متخصص زنان تبحر خاص در درمان انواع بیماری های زنان و زایمان دارد و به شما بانوان عزیز کمک می کند تا دیگر درمان بیماری خود استرس و دغدغه نداشته باشید، کافی است جهت بهره مندی از تجربه و مهارت های پزشک زنان جهت درمان بیماری خود به مرکز خدمات پرستاری درمان نو درخواست ویزیت متخصص زنان در منزل را اعلام نمایید تا کمتر از 1 ساعت بهترین متخصص زنان تهران برای شما اعزام گردد.ویژگی ویزیت متخصص زنان و زایمان در منزل چیست؟ مهارتهای کاربردی که یک متخصص زنان و زایمان به منظور کار در حرفه پزشکی زنان باید در خود تقویت کند شامل انتخاب روش آموزش، مدیریت زمان، کاربرد علوم، مدیریت منابع انسانی، فهم نوشتهها، یادگیری، تفکر انتقادی، حل مسائل پیچیده، سخنورزی، گوش دادن، خدمت رسانی، متقاعدسازی و تصمیمگیری است.

فقط لازم است در اینترنت به دنبال بهترین مرکز عکس برداری رنگی رحم یا هیستروسالپنگوگرافی باشید تا در یک مرکز حرفه ای تصویربرداری زیر نظر پرسنل مجرب، تست عکس رنگی رحم را انجام دهید. اما برای اطمینان از سلامت بیمار، بعد از انجام تست رنگی رحم، بیمار تا حدود ۳۰ دقیقه تحت نظر است تا در صورت بروز واکنشهای آلرژیک و یا خونریزی، اقدامات لازم انجام شود. اگر در آستانه یائسگی هستید: اغلب خانمها یائسگی را در اوایل دهه پنجاه سالگی آغاز میکنند اما برخی دیگر می توانند زودتر و یا دیرتر نیز یائسگی را تجربه کنند. است. طبق نظر سازمان بهداشت جهانی (WHO)، سلامت روان شامل «بهزیستی ذهنی، خودکارآمدی ادراک شده، خودمختاری، توانمندی، وابستگی بین نسلی و خود شکوفایی تواناییهای فکری و عاطفی فرد و همچنین موارد دیگر است». • مواجهه با مسائل عاطفی مرتبط با سلامت زنان : متخصصان زنان و زایمان ممکن است با مسائل عاطفی مرتبط با سلامت زنان، مانند سقط جنین، ناباروری و سرطان مواجه شوند. توصیه می شود دختران این رنج سنی، به منظور آشنایی با مسائل جنسی، جلوگیری و مراقبت های بهداشتی به دکتر زنان مراجعه کنند.

عدم تحرک و فعالیت کافی و مواد شیمیایی در مواد بهداشتی علل دیگری بر ظهور بیماریهای مختلف است. همچنین اگر شما ساکن شهرهای دیگری هستید، می توانید به مقاله بهترین دکتر زنان در ایران مراجعه کنید و مطابق با محل سکونت خود بهترین دکتر را انتخاب کنید. بهغیر از موارد بالا اتفاقات دیگری نیز در این حوزه رخ دادهاست، مانند ساخت اولین چاپگر رومیزی، اولین چاپگر ارزانقیمت و … میتوان گفت که لوازم مصرفی دندانپزشکی در گذر زمان تغییر به سزایی در ساختارش رخ نداده است اما با پیشرفت علم، به صورت گام به گام طرحهای اصلاح شده جدیدی برای کمک هرچه بیشتر دندان پزشکان وارد بازار رقابتی شده است. با استفاده از چاپگرهای سهبعدی، میتوان هر نوع قطعهای با هر ساختاری را چاپ کرد. با مراجعه منظم به دکتر زنان میتوان چرخه پریود را تحت کنترل قرار داد و از بروز هر گونه بینظمی در آن جلوگیری کرد. راحت بودن با پزشک هم یک فاکتور مهم است. این کار به خصوص در شهرهای بزرگی مثل تهران بسیار دشوار است.

یا عکس رنگی از رحم درد دارد؟

اضطراب و عصبی بودن هنگام ملاقات با بهترین دکتر متخصص زنان زایمان و نازایی طبیعی است، به خصوص زمانی که برای معاینه مسائل خصوصی دستگاه تناسلی و بهداشت جنسی مراجعه می کنید. چه زمانی باید به فوق تخصص زنان مراجعه کنیم؟ از سوالاتی که خیلی از بانوان میپرسند این است که چطور درد ناشی از انجام عکس رنگی رحم را کم کنیم؟ یا عکس رنگی از رحم درد دارد؟ باید گفت مطالب وحشت آوری که در اینترنت درباره درد عکس رنگی خوانده اید را باید نادیده بگیرید؛ چرا که درد عکس رنگی رحم در حد یک معاینه داخلی ساده است. سپس در حالیکه شما را میدوزند و به بخش ریکاوری میروید، نوزاد برای وزنکشی و بررسیهای دیگر از شما جدا میشود. در ضمن بیمارهای پستان، سرطان تخمدان و رحم و همچنین سرطان پستان از دیگر بیماریهای زنان هستند. علت اینکه تاثیر عکس رنگی رحم در بارداری چیست نامعلوم بوده و ممکن است بارداری پس از آن تصادفی باشد.

• مراقبت از زنان باردار : متخصص زنان و زایمان مراقبتهای پیش از زایمان، حین زایمان و پس از زایمان را برای زنان باردار ارائه میدهد. در دسامبر ۲۰۲۱ مجله ال اعلام کرد که دیگر تصاویر لباسهای تهیه شده از پوست حیوانات را منتشر نمیکند. کد گذاری وسایل پزشکی با استفاده از معیارهای بینالمللی UMDNS یکی دیگر از اقدامات اداره کارشناسی تجهیزات پزشکی است که نوع هر کالا را مشخص میکند. او معتقد است: « همه طب سنتی، اندازه یک آزمایش پاستور ارزش ندارد و حوزه علمیه صلاحیت ورود به مسائل پزشکی را ندارد. فعالیت بدنی منظم و عادات غذایی خوب می تواند سلامت زنان را ارتقاء داده و از بسیاری بیماریها و حالاتی که علت عمده مرگ و میر و ناتوانی زنان جهان است پیشگیری کند. با رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن شرایط روحی و جسمی را تحت مدیریت در میآورند. • مهارتهای ارتباطی قوی: متخصصان زنان و زایمان باید بتوانند با بیماران خود به طور موثر ارتباط برقرار کنند تا بتوانند اطلاعات پزشکی را به آنها ارائه دهند و به سوالات آنها پاسخ دهند.

ضروری است درباره پزشک بپرسید|شش بسیار ساده مسائل میتوانید انجام دهید برای جلوگیری از اتلاف با پزشک}

در این مطلب با درمانکده همراه باشید تا بیشتر درباره تخصص زنان و زایمان و رشته پزشکی زنان بدانید. دکترتو اینجاست تا بهترین روش نوبت آنلاین از بهترین متخصص و فوق تخصص زنان تهران گرفتن را به شما بیاموزد! برای دسترسی به بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان در تهران با درمانکده در ارتباط باشید و از این پزشکان نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین بگیرید. ↑ «اخبار جعلی، مهمترین دشمن مقابله با کرونا». ↑ «چقدر به تختهای آیسییو ایران اضافه شدهاست؟ لامپهای نسل جدید فوق کم مصرف که در ایران به نام سانفار شناخته میشود، دارای ویژگیهایی است که قابل رقابت با هیچیک از منابع نوری موجود نمیباشند. سیمین بـِهْبَهانی (۲۸ تیر ۱۳۰۶ در تهران - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ در تهران) شاعر و غزلسرای معاصر ایرانی و از اعضای کانون نویسندگان ایران بود. فروغ فرخزاد (۸ دی ۱۳۱۳ در تهران - ۲۴ بهمن ۱۳۴۵ در تهران) شاعر ایرانی و از پیشگامان شعر نوی فارسی بودهاست. در بهمن ۱۳۱۳ و در آیین گشایش دانشگاه تهران، به دختران گفتند که بدون پوشیدن حجاب سنتی به دانشگاه بروند. 4. در مرحله بعد رادیولوژیست یک لوله پلاستیکی (کاتتر) وارد رحم میکند و با کمک آن، ماده حاجب به بدن بیمار تزریق می شود.

تلویزیون ال جی

۲ بازديد ۰ نظر

تلویزیون ال جی 

 تلویزیون های ال جی 4k قابلیت هوشمند AI ThinQ گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و پاسخ می‌دهند.صفحه نمایش ™NanoCell -پردازنده چهار هسته‌ای- 4K Active HDR  - Ultra Stadium Surround- زاویه دید تخصصی برای رویدادهای ورزشی از محدود امکانات تلویزیون های ال جی هستند.

قیمت تلویزیون مارک ال جی

 تلویزیون های شرکت ال جی کره ای قیمت نسبتا مناسبی نسبت به امکانات و کیفیت ساخت انها و با توجه به اینکه بیشتر مد لهای موجود ساخت کره هستند نسبت به هم رده های خود در سایر برندهای دیگر دارند.

تلویزیون ال جی 75UR78006
تلویزیون ال جی 55QNED75

فناوری های ال جی

تلویزیون های ال جی با بهره گیری از تکنولوژی پنل IPS از زاویه دید فوق العاده ای برخوردار  هستند . و به لطف همین پنل را حد زیادی به استحکام تلویزیون در مقابل ضربه های احتمالی کمک شده است.که نگرانی بسیباری از خانواده ها در مقابل شکشتن تلویزیون را تا حد زیادی حل کرده است.

سیستم عامل تلویزیون ال جی

همچنین تلویزیون ال ای دی ال جی اسمارت به لطف استفاده از سیستم عامل WEB.OS از امکانات همانند اتصال به اینترنت و اتصال به موبایل و کامپیوتر بهره میبرند. که میتوانید هر محتوایی که در موبایل و کامیپوتر شما را در تلویزیون به نمایش در آورد.

سایزبندی های تلویزیون های ال جی

شرکت ال جی در سال های متوالی تلویزیون هاش رو با سایز های  32 اینچ - 43 - 49 - 50 - 55 - 65 - 70 - 75  و سایز های بزرگتر عرضه کرده است. 

سم زدایی بدن با دستگاه

۱ بازديد ۰ نظر

دستگاه سم زدایی یونی عمدتا برای موارد زیر استفاده می شود:

  • افزایش انرژی (جسمی و روانی)، سرزندگی و استقامت بدن
  • سمیت زدایی سموم، مواد شیمیایی، تشعشعات و آلودگی از بدن
  • سموم و انگل ها را از داخل بدن پاکسازی می کند که منجر به کاهش احتباس مایعات، کاهش التهاب، بهبود حافظه، بهبود کنترل مثانه، بهبود تعادل pH، تسکین قابل توجه درد از جمله درد نقرس، آرتریت و سردرد می شود.

بنابراین دستگاه سم زدایی یونی ممکن است برای موارد زیر مفید باشد:

  • سمیت زدایی کبدی
  • پاکسازی فلزات سنگین از بدن (مانند فلزات سنگین موجود در برخی از رنگ های مو یا مواد غذایی)
  • افزایش انرژی و کاهش استرس
  • بهبود سلامت جنسی
  • تسکین درد
  • بهبود حافظه و خواب
  • پاکسازی انگل ها
  • کاهش چروک، آکنه و سایر مشکلات پوستی (حلقه های تیره زیر چشم)
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش درد وابسته به دوره قاعدگی/ PMS

پرسش های متداول (FAQs):

چرا پا؟

پا دارای بیشترین تعداد منافذ در هر اینچ مربع است.

این دستگاه برای چه کسانی مفید است؟

اکثر افراد پس از اتمام برنامه درمانی یونی احساس تندرستی، افزایش انرژی و آرامش ذهنی را تجربه می‌کنند. این دستگاه به بهبود فعالیت فیزیکی در افراد مسن کمک می کند.

این دستگاه چطور کار می کند؟

این دستگاه بر اساس فرآیند اسمزی کار می کند که در آن ذرات از ناحیه دارای غلظت پایین تر از میان یک غشاء به سمت ناحیه دارای غلظت بالاتر حرکت می کند. یون های منفی از طریق سیستم جمع آوری سموم بدن انتقال یافته و در نتیجه یون های مثبت را خنثی می کنند.

قیمت دستگاه سم زدایی بدن دیجی کالا
سم زدایی بدن با دستگاه

توجه:

شایان ذکر است که 35-30 درصد تغییر رنگ می تواند ناشی از برهمکنش بین ذرات موجود در آب و الکترودها و همینطور شدت حالت اسیدی یا قلیایی پا باشد. با این حال، تقریبا 70-65 درصد تغییر رنگ ناشی از مواد آلاینده بدن می باشد که اغلب بصورت بقایای چسبنده ظاهر می شوند.

چه کسانی نباید از این درمان استفاده کنند؟

سم زدایی پا برای اکثر افراد بی خطر است. با این حال، افراد زیر بهتر است از این درمان استفاده نکنند:

  • افراد دارای پیس میکر/ ایمپلنت های فلزی، یا وسایل الکترومغناطیسی
  • بارداری/ مشکوک به بارداری
  • افراد دارای پیوند عضو
  • افراد مبتلا به صرع
  • افرادی که تحت پرتودرمانی یا شیمی درمانی قرار دارند
  • افراد دارای زخم باز در پا
  • افرادی که به تازگی عمل شده اند (باید تا زمان بهبودی کامل یا حداقل 6 هفته پس از عمل صبر کنند)
  • افراد بشدت مریض یا بسیار ضعیف
  • دیابت وابسته به انسولین

آیا زمانی که تحت سم زدایی پا قرار می گیریم شوک الکتریکی به ما وارد می شود؟

حتی زمانی که پاهای شما در تماس با الکترودها قرار دارند شوک الکتریکی را تجربه نخواهید کرد. این دستگاه بسیار ایمن می باشد و سطوح محافظتی چند سطحی در آن بکار رفته است. اگر شدت جریان بیش حد باشد یا مدار الکتریکی کوتاه باشد دستگاه بطور خودکار خاموش می شود. این دستگاه از ولتاژ بسیار پایین استفاده می کند که حتی از ولتاژ یک باتری قلمی نیز کمتر است.

آیا پس از درمان باید فعالیت خود را محدود کنیم؟

محدودیتی وجود ندارد. ممکن است پس از درمان کمی احساس خستگی کنید. در عین حال، فوائد این درمان می تواند تا چند روز بعد نیز احساس شود.

آیا زمانی که تحت سم زدایی پا قرار می گیریم شوک الکتریکی به ما وارد می شود؟

حتی زمانی که پاهای شما در تماس با الکترودها قرار دارند شوک الکتریکی را تجربه نخواهید کرد. این دستگاه بسیار ایمن می باشد و سطوح محافظتی چند سطحی در آن بکار رفته است. اگر شدت جریان بیش حد باشد یا مدار الکتریکی کوتاه باشد دستگاه بطور خودکار خاموش می شود. این دستگاه از ولتاژ بسیار پایین استفاده می کند که حتی از ولتاژ یک باتری قلمی نیز کمتر است.

چند وقت یکبار باید از دستگاه سم زدایی پا استفاده کنیم؟

به عنوان یک قاعده کلی، حداکثر دفعات استفاده در افراد 65-10 ساله یک روز در میان برای 14 جلسه با وقفه 3 هفته ای برای دوره درمانی بعدی می باشد. حداکثر دفعات استفاده برای افراد بالای 65 سال یکبار در هر سه روز با وقفه دو هفته ای پس از 14 جلسه می باشد. معمولا بهبود سلامت فرد تا چند روز پس از سم زدایی قابل احساس است.

توضیحات:

  1. نوع: دستگاه سم زدایی
  2. وزن خالص/ ناخالص: 5/6 کیلوگرم
  3. نوع نمایش: صفحه نمایش دوتایی
  4. بسته بندی: 4 دستگاه در یک کارتن
  5. اندازه یک بسته: 42  19 cm 46  (18.11in x 16.54in x 7.48in)
  6. ولتاژ: 15-8.5 ولت
  7. آمپر: 1.5-0.7 آمپر
  8. توان الکتریکی: 80 وات
  9. مجوز: CE
  10. محل ساخت: گوآندونگ، چین (سرزمین اصلی)
  11. نام تجاری: *******DA
  12. شماره مدل: 8802C

توضیحات محصول

محصول جدید سال 2013، دو کاربره همراه با صفحه نمایش LCD بزرگ، دستگاه سم زدایی یونی پا، بسته‌بندی فویل آلوموینیومی

ماساژ پا در اسپا

لطفا به منظور کسب بهترین نتیجه و محافظت از دستگاه از دستورالعمل گام به گام ما پیروی کنید

مزایای سم زدایی:

  1. کمک به بازیابی نشاط بدن در مقابل سموم محیطی از طریق حذف مواد شیمیایی دریافت شده از داروها، آلودگی محیطی و مواد غذایی.
  2. حذف مواد زائد و سمی بدن که ممکن است باعث مشکلات سلامتی شوند.
  3. کمک به غیرفعالسازی ویروس ها، باکتریها، مخمر و قارچ ها.
  4. القاء اثر مثبت بر روی وزن بدن.
  5. تسکین سردرد و کمک به رفع مشکلات وابسته به سردرد.
  6. کاهش سرعت پیری و بهبود انعطاف پذیری بدن.
  7. جوانسازی و افزایش انرژی کل بدن.
  8. بهبود جذب مواد مغذی.
  9. حذف فلزات سنگین.
  • افزایش انرژی شما.

شما می توانید از این مزایا بهره مند شوید:

  1. بهبود سیستم ایمنی
  2. بهبود حافظه و خواب
  3. بهبود سلامت جنسی
  4. ارائه تصفیه داخلی همراه با پاکسازی کامل بدن
  5. پاکسازی سموم کبد و کلیه و حذف انگل ها
  6. کمک به حذف فلزات سنگین
  7. کاهش قابل توجه درد
  8. افزایش انرژی و کاهش استرس
  9. کمک به کاهش چشمگیر چروک، آکنه و سایر مشکلات پوستی

هشدار:

  • کودکان زیر 8 سال نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • افرادی که فشار خون پایین دارند بهتر است پیش از استفاده از این دستگاه غذا مصرف کنند.
  • افرادی که در بدن آنها دستگاه های باتری دار (نظیر پیس میکر) کار گذاشته شده است نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • افرادی که پیوند عضو انجام داده اند هرگز نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • زنان باردار و شیرده نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • افراد دارای بیماری قلبی شدید که دارو مصرف می کنند نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند و تحت درمان داروئی قرار دارند نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • پس از استفاده از دستگاه سم زدایی یونی باید مکمل ویتامین، مواد معدنی، اسید چرب و سایر مواد مغذی مصرف شود تا متابولیسم بدن بهبود یافته و سیستم سم زدایی بدن تحریک شود.
  • در زمانی که دستتان خیس است به منبع قدرت دست نزنید.
  • هرگز منبع قدرت را در زیر آب غوطه ور نکنید، فقط آرایه در داخل آب قرار داده می شوند.
  • از ضربه زدن به دستگاه یا رها کردن آن در مسیر رفت و آمد خودداری کنید.

مزایای کاهش سموم بصورت روزانه در بدن:

  • افزایش سطوح انرژی
  • کاهش یبوست
  • کمک به افزایش متابولیسم برای کمک به کاهش وزن
  • تسکین آلرژی (نظیر تب یونجه، آسم)
  • نرمال سازی فشار خون و افزایش گردش خون
  • تسکین درد مفصل (نظیر آرتریت)
  • کاهش احتباس آب
  • بهبود حافظه
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

نحوه استفاده

مشکل راه حل
نقص عملکرد تکنسین
صفحه نمایش LCD روشن نمی شود سیم برق را چک کنید، پریدن فیوز را چک کنید
آرایه کار نمی کند پس از چک کردن اتصال آرایه را تعویض کنید
فشار هیچ کلیدی پاسخی تولید نمی کند منبع قدرت را به مدت 10 ثانیه خاموش کنید و دوباره روشن کنید