راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

۵ بازديد ۰ نظر
راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون جزو ارکان اصلی و جدایی ناپذیر یک خانه است و این روز ها در اکثر مکان ها عمومی و غیر عمومی کاربرد دارد. برند شیائومی در مدت زمان کوتاه توانست به یکی از بهترین برند های وسایل الکترونیکی و هوشمند تبدیل شود. تلویزیون های شیائومی با نام mi tv توانسته اند به انتخاب برتر خریداران تبدیل شوند. احتمالا نام برند چینی شیائومی را با گوشی های هوشمندی که این روزها بسیار میان خریداران گوشی همراه محبوب شده اند بشناسید. باید گفت برند شیائومی پس از موفقیت بی نظیر در طراحی و ساخت گوشی های هوشمند وارد بازار لوازم الکترونیکی دیگر همچون ساخت و تولید تلویزیون شد. با ما همراه باشید تا تلویزیون های شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم. برای خرید تلویزیون های شیائومی پیشنهاد ما خرید تلویزیون شیائومی از فروشگاه کوروش استور هست، که لینک خرید برای شما قرار داده میشه که میتونید به راحتی خریدتون رو انجام بدید. مزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟ تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای مزیت های بی شماری هستند که به صورت خلاصه آن ها را بیان می کنم.

  • کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی
  • پردازشگر 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz
  • حافظه رم داخلی 2GB DDR
  • حافظه رام (ROM) از نوع eMMC

xiaomi tvشیائومی نیز مانند هر برند شناخته شده و موفق دیگری همواره در تلاش است تا وضعیت محصولات خود را بهبود بخشد. یکی از محصولاتی که شیائومی به تازگی شروع به تولید و رقابت با سایر برندها کرده است، تلویزیون های هوشمند این شرکت است. تلویزیون 50 اینچی شیائومی یک گزینه عالی برای خانه های متوسط و اتاق های جلسات کوچک است. تلویزیون 50 اینچی شیائومی P1 4K دارای ابعاد 83.6 در 652.5 در 1117.2 میلی متر و وزن حدود 9.9 کیلوگرم است. نصب دیواری بهترین انتخاب برای قرار دادن در اتاق تلویزیون شیائومی 4s گلوبال جلسه شماست. طراحی این تلویزیون با دو پایه با ساختار متفاوت و کیفیت بالا ظاهری زیبا و شکیل ایجاد می کند تا نظر همه بینندگان را به خود جلب کند. یکی از فاکتورهای اصلی خرید تلویزیون هوشمند اندازه و کیفیت صفحه نمایش است. این به شما امکان می دهد در دریایی از تصاویر و ویدیوهای چشمگیر و دیدنی ناپدید شوید. فناوری مورد استفاده در ساخت این نمایشگر IPS است.

همچنین وزن کلی محصول نیز حدود 18.4 کیلوگرم به نظر میرسد.

xiaomi tvتلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME با همان نگاه اول، قدرت و کیفیت خود را به خوبی به نمایش میگذارد. در همین بخش نیز نام برند شیائومی به انگلیسی درج شده است. اما تلویزیون روی دو پایه دوشاخه استوار شده است. طراحی این دو پایه نیز به شکل جالب و چشمنوازی انجام شده است و وظیفه تحمل وزن تلویزیون در هنگام قرار گرفتن روی سطوح صاف را همین پایهها بر عهده دارند. در خصوص سایر مشخصات ظاهری این تلویزیون هوشمند 65 اینچی شیائومی از سری P1 نیز باید بگوییم که طبق اعلام شیائومی، طول و ارتفاع و ضخامت این دستگاه به ترتیب 146، 84 و 8.6 میلیمتر اندازهگیری شده است. همچنین وزن کلی محصول نیز حدود 18.4 کیلوگرم به نظر میرسد. در مجموع طراحی و کیفیت ساخت این تلویزیون جدید هوشمند سال 2022 میلادی، در حد مطلوبی برآورد میشود و بعید است کسی از دیدن آن ابراز نارضایتی کند!

تلویزیون شیائومی

مرحله 2. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله 3. پس از مشاهده پیام ظاهر شده، گزینه Start now را لمس کنید. مرحله 4. با انتخاب گزینه Allow در تلویزیون سامسونگ، اجازه دهید تا گوشی به آن متصل شود. نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون سامسونگ نیز بسیار آسان بوده و درست همانند دیگر گوشی های هوشمند است با این تفاوت که شیائومی از این فناوری با عنوان Cast یاد کرده است. برای استریم کردن محتوا از گوشی شیائومی به تلویزیون کافی است تا مراحل زیر را دنبال کنید. مرحله 1. نوار بالا گوشی را به پایین بکشید تا گزینههای Control Center در اختیار شما قرار بگیرد و سپس گزینه Cast را انتخاب کنید. مرحله 2. در اینجا از شما خواسته میشود تا Bluetooth و WiFi خود را روشن کنید. پس از آن گوشی شروع به جستوجو و یافتن دستگاههای در مجاورت شما میکند. مرحله 3. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله 4. با انتخاب گزینه Allow در تلویزیون سامسونگ، اجازه دهید تا گوشی به آن متصل شود.

فرمت DTS یکی از باکیفیتترین فرمتهای صوتی محسوب میشود.

این فناوری نیز تضمینکننده نمایش روان تصاویر دارای حرکت سریع است. برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای فناوری کاهش نویز هستند که به افزایش وضوح تصاویز و شفاف شدن آنها کمک زیادی میکند. لازم نویزها یکی از عوامل اصلی کاهش وضوح تصویر هستند که به شکل دانههای ریز روی تصاویر پدیدار می شوند. فرمت DTS یکی از باکیفیتترین فرمتهای صوتی محسوب میشود. ترکهای صوتی دارای این فرمت برخلاف اکثر ترکهای صوتی فشرده نیستند و وضوح بسیار بالایی دارند. معمولاً فیلمهای Full HD و ۴K واقعی که کیفیت بسیار بالایی دارند با این فرمت صوتی منتشر میشوند که به دلیل غیر فشرده بودن، جزئیات صدا را با وضوحی باورنکردنی پخش میکند. DTS از صدای ۸ کاناله نیز پشتیبانی میکند و دارای بیتریت بالایی است (معمولاً در حدود ۱٫۵ تا ۴ مگابایت در ثانیه). بیشتر تلویزیونهای شیائومی دارای ۲ اسپیکر ۱۰ واتی با قابلیت تولید صدای فراگیر هستند. اسپیکرهای این تلویزیونها با برخورداری از دو تیونر و دو سابووفر در تولید صدای باس قابلقبول نیز عملکرد نسبتاً خوبی دارند.

گیرنده دیجیتال این تلویزیون از نوع DVB-S2، DVB-T2 و DVB-C2 است. این تلویزیون از شبکه وای فای نیز پشتیبانی میکند. مصرف برق این دستگاه هم 150 وات است. از دیگر ویژگیهای مهم این تلویزیون میتوان به منوی فارسی، میکروفون داخلی، حسگر تشخیص نور، ریموت کنترل هوشمند و پورت شبکه LAN اشاره کرد. تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU را بررسی کردیم و نکات آن را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که گفته شد این تلویزیون در دسته قیمتی میانرده قرار میگیرد و همین عامل، خرید آن را بسیار با ارزش خواهد کرد. صفحه نمایش فوقالعاده، کیفیت صدای عالی، امکانات متنوع و اتصالات کامل هر خریداری را جذب این تلویزیون جدید شرکت شیائومی خواهد کرد. شیائومی به خوبی نیاز مشتری را درک کرده و این را با طراحی و تولید تلویزیونهای خود ثابت کرده است. پس اگر شما هم با توجه به بودجه خود قصد خرید این محصول را دارید، به هیچ عنوان شکی در انتخاب خود نداشته باشید.

با حضور این قابلیتها تصاویر 4K ارائه شده بر روی نمایشگر 65 اینچی از کیفیت و وضوح باور نکردنی برخوردار میباشند و کاربر تجربهای متفاوت و کاملاً سینمایی را خواهد داشت. یکی از فاکتورهای حائز اهمیت در یک تلویزیون پس از کیفیت تصویر، توان و وضعیت سیستم صوتی آن میباشد. سیستم صوتی طراحی شده بر روی این مدل تلویزیون 2021 مانند بسیاری از محصولات مشابه و رقیب از توان کلی 20 وات برخوردار است. این میزان توان صوتی با حضور 2 اسپیکر مستقل و مدرن انتشار مییابد که هر کدام دارای قدرت صوتی 10 وات میباشند. برای بعضی از کاربرانی که زیاد موسیقی گوش میدهند، فیلمهای اکشن و وحشتناک میبینند و یا مشابه آنها هر چقدر صدا بیشتر باشد لذت بخشتر و هیجان انگیزتر است. کمپانی شیائومی برای این دسته از کاربران امکان اتصال بلندگوها و اسپیکرهای خارجی از طریق کابل و هم چنین بلوتوث را فراهم ساخته تا صدای دستگاه چندین برابر قدرتمندتر شود. همچنین جهت بهبود کیفیت صدا و حذف نویز یا خراش موجود در آن از تکنولوژیهای Dolby Audio و DTS-HD استفاده شده است.

  • سیستم عامل اندروید
  • حافظه رم (RAM) برابر با 2 گیگابایت از نوع DDR
  • افرالند - 1 سال پیش
  • رفرش ریت: 120 هرتز
  • استفاده از فناوری UpScaling
  • قیمت ایده آل نسبت به سایر رقبا
  • سیستم عامل Android

امروزه تلویزیون ها از نیازهای اساسی هر خانه ای به حساب می آیند و نمی توانیم خانه ای را بدون تلویزیون تصور کنیم . هر شخص بسته به نیاز های خود و مقدار هزینه های خود یک تلویزیون برای خود تهیه می کند . این بازار داغ فروش تلویزیون ها شرکت های سازنده تلویزیون ها را به این فکر انداخت که با اضافه کردن امکانات به تلویزیون ها بازار فروش خود را بیشتر کنند . این کار باعث شد که در چند سال اخیر تحولی شگرف در صنعت تلویزیون پدیدار شود . تلویزیون های شیائومی دارای طراحی زیبایی می باشند و سال ها برای طراحی این تلویزیون ها وقت گذاشته شده است . این تلویزیون با بدنه ظریف خود و صفحه نمایش 49 اینجی خود تلویزیون زیبایی به حساب می آید . در پایین این تلویزیون دو پایه قرار می گیرند که علاوه بر مقاومت بالا هیچ آسیبی به زیبایی تلویزیون وارد نمی کنند . لبه ها در صفحه اصلی نازک می باشند و تنها چیزی که دیده می شود لوگو شیائومی در پایین آن می باشد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.