تلویزیون سامسونگ 55TU8300

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون سامسونگ 55TU8300

۶ بازديد ۰ نظر
تلویزیون سامسونگ 55TU8300

samsung tvهمانطور که در بالا گفته شد این تلویزیون توانایی تولید یک میلیارد رنگ را دارد و تماشای هر محتوایی در AU8000 لذت بخش خواهد بود. موجب می شود که شما به راحتی به تماشای محتوای HDR با کیفیت بالا بپردازید. تلویزیون سامسونگ 65AU8000 دارای پردازشگر کریستالی فورکی است. این پردازنده قابلیت های خوبی را دارد اما نمیتوان آن را با پردازنده های حرفه ای مقایسه کرد. پردازشگر Crystal Processor 4K به کمک تکنولوژی 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد و همه چیز را در حد کیفیت 4K به نمایش خواهد گذاشت. اما نکته ای که وجود دارد این است که رزولوشن تصویر تلویزیون های 4K چهار برابر تلویزیون های Full HD است و از کیفیت بالا تری برخوردارند. از نمونه تکنولوژی هایی که کنتراست تصویر را در تلویزیون سامسونگ 65AU8000 بهبود می بخشند می توان به Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer اشاره کرد. تلویزیون کریستال سامسونگ AU8000 سایز 65 اینچ از تکنولوژی Auto Motion Plus برخوردار است تا تصاویر را روان و صاف برای شما به نمایش بگذارد و دیگر در صحنه های اکشن و ورزشی جزئیات تصویر را از دست ندهید.

  • فر توکار
  • نمایش همه محصولات اسکنر
  • طراحی زیبا
  • تلویزیون فیلیپس
  • بر اساس مارک - کولر گازی جنرال
  • Samsung Galaxy Camera (EK-GC101)

علاوه بر این، بودجه ای که می خواهید به خرید اختصاص دهید را هم مشخص کنید. آیا به دنبال تلویزیون رده بالا هستید یا تمایل دارید یکی از تلویزیون های اقتصادی سامسونگ را انتخاب کنید؟ تنوع بالای محصولات، با امکانات و قیمت های مختلف، یکی از ویژگی های بسیار مهم های تلویزیون سامسونگ است که باعث شده از هر قشری مشتری داشته باشند. هر سال سری جدید تلویزویون های سامسونگ وارد بازار می شود. در حال حاضر تلویزیون های سال 2022 سامسونگ جدیدترین سری تلویزیون سامسونگ در بازار هستند. امسال بیشترین تمرکز سامسونگ روی ارتقا نرم افزار تلویزیون ها بوده است. تلویزیون های سری B سامسونگ جدیدترین سری تولید شده میباشند که شامل مدل های بسیار متنوع از تلویزیون های ساده و اقتصادی تا سری QLED و NEO QLED می باشد. برای این که متوجه شوید تلویزیون های سامسونگ از کدام سری هستند به حرف انگلیسی ای که در شماره مدل آن ها به کار رفته دقت کنید.

تلویزیون سامسونگ اصل کره

ازآنجایی که تلویزیون یکی از پراستفاده ترین ابزارهای جوامع امروزی می باشد، انتخاب محصولی کیفی با طول عمر بالا بسیار حائز اهمیت است. شرکت سامسونگ، برند شمار یک تولید محصولات تلویزیونی در جهان، بهترین گزینه درزمینهٔ انتخاب محصول موردپسند شماست. امروزه با پیشرفت های گسترده در همه جای جهان به ویژه کشورهای درحال توسعه، افرادی منفعت طلب درصدد تولید محصولاتی بانام تجاری معتبر اما بی کیفیت برآمده اند. نام تجاری سامسونگ دراین راستا بر آن شد شما را با ویژگی های اصلی و منحصربه فرد تلویزیون های خود آشنا کند تا دست افراد سودجو و منفعت طلب از جیب خریداران برای همیشه کوتاه بماند. تلویزیون سامسونگ اصل یا بدل؟ همان طور که گفتیم تلویزیون های سامسونگ با توجه به تقاضای بالا و خریداران زیادی که دارند متأسفانه به صورت تقلبی نیز وارد بازار شده اند. در وهله ی اول سعی کنید شناخت کامل از مدل دستگاه، آپشن های خاص آن و طراحی ظاهری تلویزیون موردنظر را با سرچ در مرورگرها مورد برسی قرار دهید.

در این صورت کابل متصل به دستگاه مشکل دار را نیز بررسی کنید، آن را با یک کابل دیگر که از سالم بودن آن مطمئن هستید امتحان کنید. اگر مشکل برطرف شد پس ایراد از کابل است، در غیر این صورت خود دستگاه مشکل دارد. 5) تنظیمات تصویر تلویزیون خود را ریست نمایید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. خودعیب یابی، عیب یابی خودکار تلویزیون سامسونگ خود را برای بررسی مشکلات بخش های مختلف مانند تصویر یا نظیم مجدد اجرا کنید. 6) نرم افزار و سیستم عامل تلویزیون خود را بروز رسانی کنید. اگر با انجام کارهای فوق، مشکل کم رنگ شدن نور تلویزیون برطرف نشد، می توانید درخواست تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود را از طریق فرم به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی ثبت نمایید. رفع علت کم نور شدن صفحه تلویزیون ال جی در اکثر مواقع مربوط به تنظیمات نور تلویزیون ال جی یا تنظیمات تصویر آن می باشد.

قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا

6. پس از انتخاب برنامه دلخواه گزینه Install فعال شده برگزینید. 7. پس از اتمام پروسه نصب برنامه، سوالی مبنی بر تمایل شما برای اجرای برنامه ظاهر میشود. اگر نمی خواهید اپلیکیشن را اجرا کنید، فقط منو را ترک کرده و بعدا در My Apps برنامه را اجرا کنید. 8. توجه داشته باشید که تنظیمات منو در تلویزیون های مختلف هوشمند سامسونگ میتواند متفاوت باشد. کلیت روند نصب نرم افزار در تلویزیون سامسونگ در هفت مرحله بالا توضیح داده شد. امکان یک سری تغییرات جزئی در روند یافتن برنامه و نصب آن در مدلهای مختلف وجود داشته که دسترسی به آنها با راهنمای تلویزیون هوشمند سامسونگ راحت است. امکان نصب بازی از دیگر قابلیتهای نصب نرم افزار در تلویزیون سامسونگ است. با اتصال تلویزیون به اینترنت شرایط نصب چند بازی روی تلویزیون فراهم میشود. برای دسترسی به این بازیها گزینه Power روی نمایشگر را انتخاب و آیتم Smart Hub را در منوی اصلی جستجو و پیدا کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچبرای خرید روز تلویزیون Samsung لازم است لیست قیمت آنلاین هر مدل تی وی در کنار کیفیت صفحه نمایش، امکانات هوشمند و سایز تلویزیون مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید . خرید ارزانترین تلویزیون 4k سامسونگ که همواره طرفدارهای خاص خود را دارد . اما نباید از تلویزیون فول اچ دی و سامسونگ 8k نیز غافل شد . راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ مدل بر اساس قیمت تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینچ شامل جدیدترین مدل تی وی سامسونگ 2022 ، 2021 و پرفروش ترین تلویزیون Samsung می شود . قیمت تلویزیون اسمارت سامسونگ qled در مقایسه با سامسونگ کریستال uhd شاید تفاوت چندانی نداشته باشد .اما در مقابل هر دو با بالاترین وضوح و کیفیت تصویر در اختیار کاربران قرار گرفته است . جالب است بدانید که تلویزیونهای برند سامسونگ که در سال ۲۰۲۰ تولید شدند یعنی سری ۷ و ۸ از صفحه نمایش کریستال با عمق رنگ ۸ بیتی بهره می برند .

  • پشتیبانی از قابلیت Multiroom Link
  • پردازشگر تصویر Quantum 4K
  • موتور پردازش تصویر Hyper Real
  • مدل TU7100
  • مجهز به صفحه نمایش کریستالی
  • بدون نیاز به کنسول ایکس باکس

اما استفاده از LED به عنوان منبع نور چند ویژگی به همراه دارد که گزینه های بهتری را برای خرید تلویزیون سامسونگ در اختیار شما قرار می دهد. اول اینکه در تلویزیون های LED، به علت کوچک بودن منبع نور، امکان تولید گرید یا ماتریس های نور پس زمینه دقیق تر وجود دارد. تکنولوژی کوانتوم دات (Quantum Dot) در تلویزیونها با قرار دادن یک لایه یا یک فیلم از نقطههای کوانتومی روی نور پسزمینهی یک پنل ال ای دی معمولی کار میکند. لایهی مورد بحث از ذرات بسیار ریزی تشکیل شده است. هر کدام از این ذرات با توجه به ابعاد بین ۲ تا ۱۰ نانومتری، نور جداگانهای از خود ساطع میکند. ابعاد این ذرات، طول موج نور ساطع شده از آن ها را تعیین میکند و از این طریق رنگ های مختلف ایجاد میشوند. سامسونگ مدعی شده است که نقطه های کوانتومی میتوانند بیش از یک میلیارد رنگ مختلف تولید کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.